לראשונה: שר ישראלי בביקור פומבי רשמי בסעודיה

שלמה ריזל No Comments on לראשונה: שר ישראלי בביקור פומבי רשמי בסעודיה

שר התיירות חיים כץ נחת בריאד ויעמוד בראש משלחת רשמית לסעודיה. כץ ישתתף בכנס של ארגון התיירות של האו"ם בריאד, וייפגש עם מקביליו ממדינות שונות, "בדגש על שרים מהמזרח התיכון". כץ: "אפעל ליצירת שיתופי פעולה לקידום התיירות ויחסי החוץ של ישראל"

שר התיירות חיים כץ בסעודיה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקור היסטורי של שר ישראלי בסעודיה, על רקע המשא ומתן המתקדם להסכם נורמליזציה – ונראה שזו תחילתה של מגמה: שר התיירות חיים כץ ופמלייתו נחתו היום (שלישי) בריאד, שם ייקחו חלק בכנס של ארגון התיירות של האו"ם. בשבוע הבא יטוסו לסעודיה גם שר התקשורת שלמה קרעי וח"כ דוד ביטן. כץ הינו השר הישראלי הראשון העומד בראש משלחת רישמית בערב הסעודית.

בביקור, שיימשך יומיים, השר חיים כץ ישתתף במספר אירועים ודיונים מקצועיים, ויקיים פגישות עם מקביליו, בדגש על שרים מהמזרח התיכון.

הכינוס, בהשתתפות מובילי מדיניות התיירות בעולם, נערך לציון יום התיירות הבינלאומי.

שר התיירות חיים כץ: "התיירות היא גשר בין עמים. לשותפות בנושאי תיירות יש פוטנציאל לקירוב לבבות ופריחה כלכלית. אפעל ליצירת שיתופי פעולה לקידום התיירות ויחסי החוץ של ישראל".

בשנה האחרונה, בהובלת שר התיירות חיים כץ, ישראל חיזקה את מעמדה בארגון התיירות של האו"ם ולאחרונה נבחרה לראשונה לתפקיד רישמי בארגון, ומובילה צוות משימה (Task Force) לעיצוב תפיסת התיירות העולמית של הארגון, לצד ספרד.

בשבוע הבא יגיע לסעודיה שר התקשורת קרעי, כחלק ממשלחת רשמית לכנס איגוד הדואר העולמי, שיתקיים השנה בריאד. במשלחת גם יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ דוד ביטן. קרעי ביקש לבחון את האפשרות לשהות בסוכה במהלך ביקורו בסעודיה, מארחיו בשבוע הבא רצו לעזור – אבל במלון אין מרפסת ולכן לא תוקם סוכה.


0 תגובות